Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

[Accepted] Stendus - Destro Warlock

2 deltagere

 :: Public :: Ansøgninger

Go down

[Accepted] Stendus - Destro Warlock Empty [Accepted] Stendus - Destro Warlock

Indlæg  Stendus 21.05.09 0:55

[Personlige oplysninger]
Navn: Kenneth Stender
Alder: 23
Beskæftigelse: Arbejdsløs pt. efter 1 år som pædagogmedhjælper
Fritidsinteresser: Football, WoW

[Characterinformation]
Navn: Stendus
Class: Warlock
Race: Blood Elf
Begrundelse for valg a spec: Er vild med de "big numbers" man får ud af Destro Smile
Professions: Mining 450, Jewelcrafting 432
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Stendus
Armory link til relevante alt. characters: Har ingen alt's over lvl 67

Raiderfaring:
PreTBC: Var i opstartsfasen med WoW preTBC så fik aldrig lavet nogle af de store raids
TBC: Kara, Gruul, Maggy, SSC, TK
WotLK: OS 10/25, Naxx 10/25, VoA 10/25

[PVP]
Evt. nuværende standing i arenasystemet: PvP'er kun for shits and giggles

[Tidligere guild(s), og hvorfor forlod du den/dem?]
Har kun været på serveren i kort tid, så har mest bare lallet rundt med nogle RL friends, og har ikke været med i nogle guilds udover et par small-time-joke-guilds bare for sjov.

[Diverse]
Kan du møde til 2 eller flere raid pr. uge?
Ja, det kan jeg sagtens. Har bare football-træning tirsdag og torsdag.

Kender du nogle personer som allerede er i Incarnadine?
Nej, ikke lige umiddelbart.

Begrundelse for ønske af optagelse i Incarnadine:
Har lyst til at komme igang med at raide igen. Har været gået helt i stå med WoW, efter det hele lissom bare gik ud på konstant daily-quest-grinding. Men med nyt content som Ulduar har jeg lyst til at komme igang med at raide igen, og Incarnadine's beskrivlese får det til at lyde som det perfekte guild for mig Smile

Vi bruger ventrilo, og forventer derfor at du aktivt deltager i morskaben. Er du indforstået med dette?
Yes, savner noget god gammeldags Ventrilo-hygge! Er snart to år siden jeg rigtigt kunne give gas på Ventrilo, og dengang skulle jeg altid høre på sure kommentarer fra min kæreste. Hun bor her heldigvis ikke mere Very Happy

Evt. personlige kommentar til ansøgning?
Håber i vil give mig et shot at succes, jeg savner sgu noget godt gammeldags raiding + hygge + sjov!

Screenshot af dit UI: Har ikke lige nogen screenshots, og de ville heller ikke være særligt spændende, kører nemlig med godt gammelt standard blizzard-interface! DPS-easymode ftw!

Cheers Kenneth!

Stendus

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 21/05/09
Alder : 38
Geografisk sted : Nørrebro

Tilbage til toppen Go down

[Accepted] Stendus - Destro Warlock Empty Sv: [Accepted] Stendus - Destro Warlock

Indlæg  Urodi 21.05.09 17:21

Accepteret som trial. Whisper Urodi, Juhl, Athamas, Phatmoo eller Afondo for invite.

Urodi

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/02/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Public :: Ansøgninger

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum