Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

[Accepted] Holy Paladin

2 deltagere

 :: Public :: Ansøgninger

Go down

[Accepted] Holy Paladin Empty [Accepted] Holy Paladin

Indlæg  Madopix123 24.05.09 3:09

[Personlige oplysninger]
Navn: Christian
Alder: 17
Beskæftigelse: Under Uddanelse (har masser af tid) Smile
Fritidsinteresser: Wow, fester og med vennerne på Mac-D Smile

[Characterinformation]
Navn: Madopix
Class: Paladin
Race: Blood Elf
Begrundelse for valg a spec: Holy? det er det jeg fungere bedst til Smile
Professions: Mining
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Madopix
Armory link til relevante alt. characters: Arcane Mage (Ikke relevant) Smile

Raiderfaring:
PreTBC: Alle sammen
TBC: Allesammen (også sunwell)
WotLK: Voa10/25, Os1-2-3D, Naxx10/25, Har ikke fuld ulduar experience, eftersom jeg har joined op til flere raids ind imellem.

[PVP]
Evt. nuværende standing i arenasystemet: Jeg pvp'er ikke, det gør mig i dårlig humør.

[Tidligere guild(s), og hvorfor forlod du den/dem?]
Min tidligere guild blev disbanded efter langt tid, til sidst kom folk ikke online til raids, så vi kom aldrig videre, raid leader/guild leaderen havde pludselig meget arbejde at gøre IRL, og disbandede guilden.

[Diverse]
Kan du møde til 2 eller flere raid pr. uge?
Ja, skal selvfølgelig vide det på forhånd.

Kender du nogle personer som allerede er i Incarnadine?
Tror jeg ikke, så i recruitede, og jeg tog chancen Smile

Begrundelse for ønske af optagelse i Incarnadine:
Jeg kan godt li at være i en dansk guild eftersom jeg selv er dansker, og så er det ligesom lidt sjovere at raid. Jeg så også i skrev i var meget humoreske, det er lige sådan en guild jeg søger Smile

Vi bruger ventrilo, og forventer derfor at du aktivt deltager i morskaben. Er du indforstået med dette?
Selvfølgelig Smile

Evt. personlige kommentar til ansøgning?
Ville være glad hvis i kunne whisper mig indgame "Madopix" eller "Balionso" eftersom jeg ikke altid har mit rigtige gear på.
Og spørg endlig videre ingame, om off-spec gear osv osv..
Ja, håber ikke i ser mine stavefejl, hvis der altså er nogen Smile
Og jeg håber i vil fortælle mig hvis jeg er for ung, eller bare ikke er hvad i søger efter, men vær nu god mod mig Smile

og Btw. Jeg ser mig selv som en god healer, jeg har afprøvet det flere gange med min gamle guild, og f.eks heal Os10 1 drake alene, og prøve Os25 med en balance druid der kunne hjælp mig lidt med raid healing, downede det begge gange med kun få døde, det kan jeg godt li Smile men nu skal jeg heller ikke være for selvglad, og give et dårlig indtryk og få jer til at tro "At jeg tror jeg er den bedste" kunne bare ikke lade være med at nævne det Razz

Madopix123

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 24/05/09

Tilbage til toppen Go down

[Accepted] Holy Paladin Empty Sv: [Accepted] Holy Paladin

Indlæg  Urodi 25.05.09 12:30

Udemærket ansøgning. Du er accepteret som trial. Whisper Urodi, Athamas, Juhl eller Phatmoo ingame for en invite.

Urodi

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/02/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Public :: Ansøgninger

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum