Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock

4 deltagere

 :: Public :: Ansøgninger

Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty [Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock

Indlæg  Schnuzu 17.05.09 21:19

Nævn venligst dit ingame nick, class og spec i titlen på din ansøgning.

Gør nu noget ud af din ansøgning. Det er vores første indtryk af dig og dit engagement.

[Personlige oplysninger]
Navn: Emil
Alder: 16
Beskæftigelse: Ishockey, skole
Fritidsinteresser: Ishockey, Computer, Musik

[Characterinformation]
Navn: Schnuzu / Notfear
Class: Paladin / Warlock
Race: Belf / Belf
Begrundelse for valg a spec: Holy er fedest som paladin / FG, incinerate spec er bedst som warlock Smile
Professions: herb, mining 450 / inscription 450, Tailoring 427
Armory link: Warlock: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Notfear . Paladin: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Schnuzu
Armory link til relevante alt. characters:

Raiderfaring:
PreTBC: (MC, BLW, NAXX, AQ40+Evt 20man)
TBC: Kara, Gruul, Maggy, ZA, TK, SSC, BT
WotLK: Naxx 10/25, OS 10 1d, OS 25, EoE 10

[PVP]
Evt. nuværende standing i arenasystemet: spiller ikke særlig meget pvp

[Tidligere guild(s), og hvorfor forlod du den/dem?]
tidligere guild er min egen. folk er ikke aktive og jeres guild lyder nice ifølge bulli og tænkte lad mig prøve den Smile
[Diverse]
Kan du møde til 2 eller flere raid pr. uge? kan raide mandag, onsdag, fredag, lørdag og søndag

Kender du nogle personer som allerede er i Incarnadine? Bulli <3 Smile

Begrundelse for ønske af optagelse i Incarnadine: Bulli siger det er en god guild, og mangler lidt udfordring ( noget ulduar raiding )

Vi bruger ventrilo, og forventer derfor at du aktivt deltager i morskaben. Er du indforstået med dette? ja. no vent/TS = no raiding Smile

Evt. personlige kommentar til ansøgning? håber den er god nok. gjorde alt hvad jeg kunne for at gøre det bedste Smile

Screenshot af dit UI:

Schnuzu

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 17/05/09

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty Min / Ephox mening

Indlæg  Jidzter 18.05.09 9:56

Jeg har desvære ikke noget at skulle ha sagt i Incarnadine, men jeg vil stærkt råde ledelsen i Incarnadine til at de ikke optager dig, dette er ikke grundet et personligt mellemværd med dig, men måske omvendt?
Der hvor jeg vil hen er at jeg ikke syntes du skal optages, da jeg har indtrykket af at du er utrolig gear fikseret, og desuden. Når man træder ind i en ny guild (i dette tilfælde Ephox) er det første man gør ikke at begynde at svine Guild Masteren til.
Dette gælder også når din kammerat (Foraz DK) begynder at ansøge.

- Jeg syntes Incarnadine virkelig skal sige nej til dig, da vi ikke skal ha folk som dig ind!

- Jidzter
Jidzter
Jidzter

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 27/04/09
Alder : 36
Geografisk sted : Silkeborg

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty ...

Indlæg  Schnuzu 18.05.09 15:51

jeg spurgte om guilden og fik af vide at de manglede en paladin og warlock. og det lyder meget på dig at du ikke vil have at guilden får hvad de mangler, jeg er her kun fordi Bulli (IRL ven) siger det er en nice guild. jeg er her ikke for at blive svinet til af rø*** som dig og hvis du har et problem med jeg er her for hyggens skyld så må du få det fikset. jeg ser intet problem med at du og så er her, ligesom i Inbreed hvor der er en nar, som jeg ikke bryder mig om, deres officer sagde bare vi skulle lade vær og snakke med hinanden. så grow up....

Schnuzu

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 17/05/09

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty ?

Indlæg  Jidzter 18.05.09 16:28

Nu har jeg intede med Inbreed at gøre, så jeg skal ikke kunne fortælle dig hvordan det er der over...
Jeg håber virkelig inderligt du kan se at de ting du har gjord før i tiden ikke høre hjemme nogen steder!
Fik jeg forresten nævnt dengang dig og Foraz ninja lootet i OS@25? Det var lige i slutningen af jeres "tid" i Ephox?

Selvfølgelig mangler guilden spillere, men jeg vil ikke sige de skal tage alt og alle ind, og jeg syntes ikke du er i blandt dem som de skal tage ind!

Jeg ser intede problem i dig som person, da jeg naturlivis ikke kender dig. Men du høre bare ikke til i nærheden af mig, og resten af guilden.

Og forresten, så sig ikke til en mand der er 6 år ældre end dig at han skal "grow up" jeg ved hvordan verden er skruet sammen, gør du?
Jidzter
Jidzter

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 27/04/09
Alder : 36
Geografisk sted : Silkeborg

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty Sv: [Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock

Indlæg  athamas 18.05.09 16:33

Schnuzu skrev: jeg er her ikke for at blive svinet til af rø*** som dig

altså det hjælper ikke ligefrem at kalde folk for røvhuller. det er ikke ligefrem det der viser modenhed.
men vi officerer tager det lige op næste gang vi er samlet og så får vi og se.

regards athamas

athamas

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 12/01/09

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty Sv: [Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock

Indlæg  Phatmoo 18.05.09 17:54

Er du fra Småland?

Phatmoo

Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 29/03/09

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty nope.

Indlæg  Schnuzu 18.05.09 18:19

Phatmoo skrev:Er du fra Småland?

nope not really. det ser bare ud til at han har et problem med mig :/

Schnuzu

Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 17/05/09

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty Sv: [Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock

Indlæg  Phatmoo 19.05.09 0:52

Lol, har du aldrig set Emil fra Lønneberg?

Phatmoo

Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 29/03/09

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty Sv: [Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock

Indlæg  Phatmoo 19.05.09 0:57

Schnuzu skrev:jeg spurgte om guilden og fik af vide at de manglede en paladin og warlock. og det lyder meget på dig at du ikke vil have at guilden får hvad de mangler, jeg er her kun fordi Bulli (IRL ven) siger det er en nice guild. jeg er her ikke for at blive svinet til af rø*** som dig og hvis du har et problem med jeg er her for hyggens skyld så må du få det fikset. jeg ser intet problem med at du og så er her, ligesom i Inbreed hvor der er en nar, som jeg ikke bryder mig om, deres officer sagde bare vi skulle lade vær og snakke med hinanden. så grow up....

Så vi skal tage dig ind fordi vi mangler din class?

Du er her kun fordi Bulli siger det er 'en nice guild'?

Du ser ikke noget problem i at der er en nar i guilden så længe i ikke snakker sammen?

Vi har taget 3 15-16 årige ind, de gør det godt og de er mannered (kan ikke snakke for Bulli for har ikke set så meget til ham endnu, men han var flink i raidet), men din application og dine svar her bekræfter mig bare i at 16-årige hører til i Matas på udkig efter bumsecreme og så langt væk fra et socialt spil som muligt.

Declined Emil, hyg dig i en guild der gider have members der ikke kan lide hinanden!

Hvis du har nogle spørgsmål kan du whisper mig ingame.

Phatmoo

Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 29/03/09

Tilbage til toppen Go down

[Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock Empty Sv: [Declined] Schnuzu/Notfear Holy paladin/ Demo/destro lock

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: Public :: Ansøgninger

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum