Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

[Accepted] Bulli/Resto/Druid

3 deltagere

 :: Public :: Ansøgninger

Go down

[Accepted] Bulli/Resto/Druid Empty [Accepted] Bulli/Resto/Druid

Indlæg  Eshak 11.05.09 15:42

[Personlige oplysninger]
Navn:Amin Eshak
Alder:15 år men fylder snart 16, så jeg håber at det er okay.
Beskæftigelse: Lige nu går jeg i niende klasse i folkeskolen, men da jeg snart er færdig med den, skal jeg til at
gå på risskov gymnasium.
Fritidsinteresser: I min fritid er jeg sammen med mine venner og veninder og så spiller jeg fodbold, som jeg holder
meget af.

[Characterinformation]
Navn:Bulli
Class:Druid
Race:Tauren
Begrundelse for valg a spec: Jeg startede med at være feral dps, men da jeg synes at det blev lidt for kedeligt,
valgte jeg at specce til healer. Personligt synes jeg selv at healers er de sejeste,
fordi det er en vigtig rolle og fordi de står med så meget ansvar i hænderne. Og det
synes jeg er fedt.
Professions: Jeg har desværre ingen professions, dels fordi at jeg synes det tager meget lang tid at lvl op, og
også fordi at det ender altid med at jeg bliver fattig når jeg prøver at lvl noget op.

Armory link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Bulli
Armory link til relevante alt. characters:

Raiderfaring:
PreTBC: Jeg raidede ikke i PreTBC da jeg aldrig nåede op i lvl 60.
TBC: I TBC har jeg kun raidet Kara og grull. Jeg var ikke godt nok gearet til at til at tage i SSC osv.
WotLK:I WotLK har jeg Raidet alt hvad der er at raide, så der er jeg godt dækket ind.

[PVP]
Evt. nuværende standing i arenasystemet:
Jeg ikke den store PVP'ere men jeg kan da godt finde på at lave lidt for sjov.

[Tidligere guild(s), og hvorfor forlod du den/dem?]
Jeg har ikke rigtig været i nogle store guilds, mest bare dem som mine IRL venner har lavet, og det var bare det. jeg forlod dem fordi at jeg manglede action, det var simpelthen alt for kedeligt.

[Diverse]
Kan du møde til 2 eller flere raid pr. uge?
Ja, det kommer jo selvfølgelig på hvornår det er. Som sagt spiller jeg fodbold og tager det lidt seriøst, så vil helst ikke misse nogen træninger. Jeg træner hver tirsdag og torsdag fra kl 18 til 20.

Kender du nogle personer som allerede er i Incarnadine?
Nej ikke rigtig. jeg har raidet lidt med Jaylius. Men ellers er der ikke rigtig nogen jeg kender, men det kunne være fedt at lære jer andre at kende.

Begrundelse for ønske af optagelse i Incarnadine:
Mangler en god og serisø raid guild. Det er meget nemmere og sjovere at raide med nogen som man kender sådan nogenlunde.

Vi bruger ventrilo, og forventer derfor at du aktivt deltager i morskaben. Er du indforstået med dette?
Jep, skal bare have hjælp til at installere det. Har tit prøvet at installere det, men det fungerede ikke helt.

Evt. personlige kommentar til ansøgning?
Jeg håber virkelig at i vil optage mig i guilden, fordi jeg er en duper flink fyr, og fordi jeg i har brug for en imba healer Very Happy

Eshak

Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 05/05/09

Tilbage til toppen Go down

[Accepted] Bulli/Resto/Druid Empty Sv: [Accepted] Bulli/Resto/Druid

Indlæg  Fayleen 13.05.09 13:45

En rigtig fin ansøning Amin,

Jeg giver min vote ihvertfald Smile

Fayleen
Trial

Antal indlæg : 19
Tilmeldt : 26/03/09
Alder : 38
Geografisk sted : 6100 Haderslev

Tilbage til toppen Go down

[Accepted] Bulli/Resto/Druid Empty Sv: [Accepted] Bulli/Resto/Druid

Indlæg  Eshak 14.05.09 12:24

Tak :-)
Hvad så med jer andre?

Eshak

Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 05/05/09

Tilbage til toppen Go down

[Accepted] Bulli/Resto/Druid Empty Sv: [Accepted] Bulli/Resto/Druid

Indlæg  Urodi 14.05.09 13:07

Whisper enten Athamas, Juhl, Urodi eller Twistedpunk for invite.

Meeeeen .... =P
Professions: Jeg har desværre ingen professions, dels fordi at jeg synes det tager meget lang tid at lvl op, og også fordi at det ender altid med at jeg bliver fattig når jeg prøver at lvl noget op.

Urodi

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/02/09

Tilbage til toppen Go down

[Accepted] Bulli/Resto/Druid Empty Sv: [Accepted] Bulli/Resto/Druid

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Public :: Ansøgninger

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum