Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Spørgeundersøgelse om Internet, Telefoni og TV

2 deltagere

 :: Public :: 1. Naxxramas

Go down

Spørgeundersøgelse om Internet, Telefoni og TV Empty Spørgeundersøgelse om Internet, Telefoni og TV

Indlæg  NenoFace 12.05.09 11:54

Hejsa

Jeg vil godt lige forsøge at lave en test her i forum, og jeg håber i alle vil give en melding om det, så jeg kan bruge det til noget rent jobrelateret.

Hvad skal der konkret til at få dig til at besøge en "messestand" omkring Fiberforbindelser?

Hvad lægger du vægt på når du skal købe Internet ved en udbyder, og hvordan vil du foretage købet?

Hvor stor en hastighed upload/download mener du at du ville købe hvis du kunne få lige den forbindelse du ville? og hvilken pris ville du maksimalt give for denne forbindelse?

Det er nogle spørgsmål jeg håber i vil svare på, da jeg kan bruge dette i jobbet, og det er væsentligt for mig og firmaet at vide, hvad det er der tiltrækker de unge købestærke personer til dette.

Giv gerne uddybende kommentar til emnet.
NenoFace
NenoFace

Antal indlæg : 47
Tilmeldt : 24/04/09
Geografisk sted : Esbjerg

http://sanura.dk/nenoface

Tilbage til toppen Go down

Spørgeundersøgelse om Internet, Telefoni og TV Empty Sv: Spørgeundersøgelse om Internet, Telefoni og TV

Indlæg  Urodi 12.05.09 18:41

Hvad skal der konkret til at få dig til at besøge en "messestand" omkring Fiberforbindelser?
Demoer af diverse gadgets og whatnot som gør fibernet mere attraktivt end ADSL, samt generel vejledning mht. pris sammenligning og hvor nemt det er at skifte over.
(Her tænker jeg TV leveret over fibernet bl.a.), konkurrencer er også altid en god måde at få folk hen især med præmier. Det virker på samtlige ingeniørstuderende jeg kender hvert år til DSE-messen.

Hvad lægger du vægt på når du skal købe Internet ved en udbyder, og hvordan vil du foretage købet?
Mest muligt for pengene kombineret med en stabil forbindelse. Jeg vil højst sandsynlig undersøge udbyderen og sammenligne den med andre der evt. er billigere. Ved selve købet ville jeg nok ikke hoppe ned i butikken, men bestille online.


Hvor stor en hastighed upload/download mener du at du ville købe hvis du kunne få lige den forbindelse du ville? og hvilken pris ville du maksimalt give for denne forbindelse?
Puha. Her kan jeg ikke give et konkret svar da jeg får leveret ekstremt hurtigt internet fra UNI-C/Forskernettet meget billigt, så hvis jeg boede et andet sted kan jeg ikke lige sætte mig ind i hvad jeg ville vælge, men da jeg er på SU er det nok det billigste 10/10 mbit til max 100-200 kr om måneden.

Urodi

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/02/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: Public :: 1. Naxxramas

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum