Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

LÆS MIG FØR DU POSTER DIN ANSØGNING

 :: Public :: Ansøgninger

Go down

LÆS MIG FØR DU POSTER DIN ANSØGNING Empty LÆS MIG FØR DU POSTER DIN ANSØGNING

Indlæg  Urodi 26.03.09 2:04

[Generelt om os]
Vi er en flok drengerøve (og Liv) som kender hinanden på kryds og tværs i det virkelige liv (eller måske det falske liv). Formålet med guilden er at få startet en umiddelbart stabil 10mands gruppe som har et stærkt samarbejde så vi kan få nedlagt nogle hardmodes i den kommende Ulduar-patch. Det sagt, så er vi langt fra hardcore raiders (som slår os sanseløse på OS10+3 med kun 6 personer i raidet) og vil derfor gerne holde vores raids så casual som muligt. Generelt prioriterer vi færdigheder over tidsforbrug og ser derfor helst et "clean kill" som det ultimative. Målet er helt klart at få lavet nogle raidachievements da vi allerede har taget Sartharion med 8 mand kunne vi da helt klart godt tænke os at fortsætte lidt længere op i sværhedsgraderne.

Gennemsnitsalderen i guilden er 21 og vi ser helst ikke du er meget under denne midtnormal. Da vi hverken bryder os om 12-årige skrigedronninger og eller 15-årige lootwhores.

Apropos loot. Så tildeler vi loot efter hvem der har mest brug for det. Hvis kandidaterne har stort set det samme niveau er det op til Blizzards RNG.

Vi tager ofte pis på hinanden så hvis du har et meget tæt forhold til din mor og bliver sur når hun får en sviner med på vejen når du fucker op. Ja, så er denne guild nok heller ikke noget for dig.

Vi arrangerer i øjeblikket et par PUGS om ugen som slagter KT i Naxxramas på normal. Da vi før i tiden har oplevet halvhjernede og direkte dovne PUG-folk er vi ved at være godt trætte af at wipe på grund af 1 persons gentagende dumheder. Derfor leder vi efter et par kække danskere der kan beherske deres class og ikke løber rundt midt inde i Lava Waves på Sartharion mens de snakker med kristne trunter fra Odense på Skype (Ja, du ved hvem du er).

Følgende klasser mangler vi:

  • Shaman
  • Hunter
  • Rogue


Vores raiddage er pt.
Tirsdag 19-23
Onsdag 19-23
Søndag 14-17

Urodi

Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/02/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Public :: Ansøgninger

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum